اجرای قصه‌گویان کانون سمنان در مرحله‌ی منطقه‌ای

۶ قصه‌گوی راه‌یافته به مرحله‌ی منطقه‌ای جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به‌صورت مجازی به اجرای قصه‌های خود پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مرحله‌ی منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با اجرای ۶ قصه‌گوی برگزیده در بخش ملی، چهارشنبه پنجم آبان ۱۴۰۰ در تالار همایش مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان به‌صورت مجازی، برگزار و از سوی داوران این مرحله، ارزیابی شد.

بر اساس این گزارش، در این مرحله، فاطمه جمالی‌باشی با قصه‌ی «پیرمردی بالای درخت»، الهه حسنی با قصه‌ی «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند»، محبوبه صرفی با قصه‌ی «ننه‌گلاب» برگزیدگان بخش «زنان و مردان» و تینا صیفی با قصه‌ی «راجا و حکیم هندی»، فاطمه صادقی‌نیا با قصه‌ی «غذای پیرزن کوچولو» و سها علایی با قصه‌ی «کلاه شادی» برگزیدگان بخش «پسران و دختران» به روایت و اجرای قصه‌های خود پرداختند.

«محمدرضا یوسفی» نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، «ملک چیذری» پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و «حامد زحمتکش» طراح و کارگردان، داوری این مرحله از جشنواره‌ی قصه‌گویی را بر عهده داشتند.

گفتنی است، مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =