کد خبر: 309340
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
بازدید 213
مراسم زیات عاشورا در کانون سمنان

مراسم زیارت عاشورا در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، هم‌زمان با هفته‌ی وحدت، مراسم پر فیض زیارت عاشورا به‌همت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با دعوت از نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، معاونان و کارشناسان اداره‌کل، مدیر و کارکنان کانون زبان، مسئولان و مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری این شهرستان، پنج‌شنبه ششم آبان ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد.

در ادامه‌ی این مراسم معنوی و پرفیض، کارکنان با ضیافت احسان صبحانه پذیرایی شدند و مدیرکل کانون استان در نشستی با کارکنان از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و امور عمرانی این مراکز قرار گرفت.

خدابخشی ضمن تبریک هفته‌ی وحدت، درخصوص امانت کتاب و وضعیت برگشت این کتاب‌ها از سوی اعضا و هم‌چنین کارگاه‌های برخط عمومی و تخصصی،  پیگیری دیدار با مقامات استانی و شهرستانی و...، مطالبی بیان و در پایان با تقدیم هدیه‌ای از مژگان سیدمفید مربی کارگاه‌های هنری مرکز برای برگزاری مستمر دوره‌های برخط، قدردانی کرد.

راحله رجبی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و کارکنان، به وضعیت مکانی و شرایط حاکم بر آن فضا با توجه به مجاورت با پارک ملت و تأمین و تخصیص اعتبار به‌منظور تجهیز مرکز و...، اشاره داشت.

گفتنی است در بخشی از این نشست، معاونان اداری‌مالی و فرهنگی کانون سمنان به پرسش‌های مطرح‌شده پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =