کد خبر: 309416
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
بازدید 150
 کارگروه توسعه مدیریت کانون گیلان تشکیل جلسه‌داد

اعضای کارگروه ‌توسعه مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به‌منظور بررسی ‌شاخص‌های تخصصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ در محل ‌نشست‌های اداره‌کل در رشت گردهم‌آمدند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، نشست اعضای این کارگروه که در قالب پنج کمیته‌«ساختار و فناوری مدیریتی»، «توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی»، «سرمایه انسانی»، «سلامت اداری و صیانت ازحقوق مردم و «مدیریت عملکرد» فعالیت‌می‌کند، روز دوشنبه، ۱۰ آبان ۱۴۰۰ با حضور نماینده و کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان برگزارشد.

سرپرست کانون استان گیلان صحبت‌های خود در این جلسه را با خیر مقدم به حاضران، اشاره به موفقیت‌ سال‌های اخیر کانون و حضور درجمع دستگاه‌های برتر استان در جشنواره شهید رجائی آغازکرد و دست‌یابی به این مهم را بیان‌گر پیگیری‌ تمامی همکاران و هدایت‌های سازنده نمایندگان سازمان‌مدیریت و برنامه‌ریزی عنوان‌کرد.

سیدجلیل میرعظیمی هم‌چنین، از ظرفیت‌های گسترده کانون و سرمایه‌های انسانی آن سخن‌به‌میان‌آورد و افزایش منابع مالی و رایزنی با مسئولان برای بازتعریف برخی از شاخصه‌ها را متناسب با اهداف و اولویت‌های دستگاه‌های فرهنگی خواستارشد.

مسوول کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان  نیز از حاضران در این جلسه بود که به توفیق و روند رو به رشد کانون، به ویژه در حوزه شاخص‌های اختصاصی پرداخت و این موفقیت را شایسته قدردانی دانست.

ابراهیم حسین‌زاده، در همین‌حال، به دغدغه‌های مشترک دستگاه‌های استان اشاره‌داشت و با ضروری توصیف‌کردن برنامه‌ریزی ‌و هدف‌گذاری اظهارکرد: برای حرکت مستمر در مسیر موفقیت،‌ بررسی نقاط قوت و ضعف ضروری است.

مریم شادبحر، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان  نیز از دیگر حاضران در این نشست بود که به موفقیت‌های کانون پرورش فکری اشاره و این امر را گویای ظرفیت‌های این نهاد خواند.

تشریح سیاست‌های کانون برای تحقق شاخص‌ها و ارایه‌ی گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۰ ‌از سوی حمیدرضا قاسمی، معاون اداری‌مالی و خدیجه تقی‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان دیگر برنامه‌های این نشست بود که با ارایه‌ی توضیحاتی توسط فرخنده غزالی، کارشناس ارزیابی‌عملکرد و بررسی شکایات کانون استان همراه‌شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =