حضور همکاران کانون سیستان و بلوچستان در اجتماع مردمی سیزده آبان

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور در اجتماع مردمی شهر زاهدان و اجرای برنامه در مراکز فرهنگی‌هنری روز سیزده آبان را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران کانون استان با حضور در اجتماع بزرگ مردم و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، سیزده آبان را گرامی داشتند.

در زاهدان همکاران اداره‌کل کانون در اجتماع بزرگی، که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است، حضور یافتند و در کنار دیگر مردم استان و هم‌زمان با سایر نقاط کشور، با سردادن شعارهای انقلابی با آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی در مرکز چون قصه‌گویی، نمایش فیلم، سفال، کاردستی، کاغذ و تا و شعرخوانی برای کودکان، آنان را با وقایع سیزده آبان آشنا کردند.

معرفی وقایع، بحث آزاد و بازی و سرگرمی دیگر برنامه‌های این مراکز برای اعضای کودک و نوجوانی بود، که به واسطه‌ی برداشته شدن برخی محدودیت‌ها، مجوز حضور در مراکز را داشتند.

گفتنی است مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک ایرانشهر، شماره یک خاش، شماره دو زابل، سراوان، نیکشهر، هامون و مجتمع زاهدان از جمله مراکزی بودند که اجرای برنامه داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =