افتتاح نمایشگاه «سنگر و قلم» در مرکز فرهنگی‌هنری نیکشهر(سیستان و بلوچستان)

نماینده ولی فقیه در نیکشهر: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی امن برای فرزندان و خانواده‌ها است که با پرورش صحیح استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌توان برای آینده برنامه‌ریزی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مرکز فرهنگی‌هنری نیکشهر به مناسبت روز دانش‌آموز ویژه‌برنامه‌ای برگزار کرد.

در این ویژه‌برنامه، که با حضور چشمگیر مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ی نیکشهر، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، معاون سیاسی فرماندار، مسئولان سپاه پاسداران، اعضای شورای اسلامی شهر و... همراه بود، ابتدا معرفی شخصیت شهید سَبیل اخلاقی، نوجوان‌ترین شهید دفاع مقدس که در ۱۱ سالگی به شهادت رسیدند، انجام شد.

در ادامه حجت‌الاسلام مرتضی یعقوبی نماینده ولی فقیه در نیکشهر در سخنان کوتاهی با تقدیر از مربیان مرکز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را محلی امن برای کودکان و خانواده‌ها دانست که با پرورش استعدادهای آنان می‌توان برای آینده برنامه‌ریزی کرد.

ضیاءالحق هاشم‌زهی، فرماندار نیکشهر هم خدمات کانون را مقدمه‌ای برای آماده کردن نسل آینده‌ساز کشور دانست و کودکان حاضر در مرکز را تشویق کرد تلاش کنند زیرا کشور به آنان احتیاج دارد.

انجام فعالیت‎های ادبی و هنری در قالب دل‌نوشته و نقاشی دیگر برنامه‌های مربیان در این روز بود. در پایان مهمانان با حضور در نمایشگاه آثار اعضا، ضمن افتتاح آن از آثار دیدن کردند.

گفتنی است شهید سَبیل اخلاقی در سال ۱۳۵۳ در شهرستان نیکشهر دیده به جهان گشود و در ۱۹ بهمن ۱۳۶۴ در در حالی‌که ۱۱ سال داشت در هور العظیم به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =