نشست فصلی مراکز فرهنگی‌هنری کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

نشست فصلی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل و همکاران به پایان رسید

نشست فصلی مراکز فرهنگی‌هنری کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد
نشست فصلی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل و همکاران به پایان رسید
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست فصلی مراکز فرهنگی‌هنری کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد.
مدیرکل کانون استان در روز پایانی این نشست با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال پشتیبانی و مانع‌زدایی، هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی را شنیدن مشکلات، نظرها، پیشنهادها و برنامه‌های همکاران عنوان کرد و گفت: جامه‌ی عمل پوشاندن به این پیشنهاد رهبر معظم انقلاب در گرو آگاهی از تمام مسایل و تلاش همه‌جانبه در جهت رفع آنهاست.
معصومه هادی در ادامه افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان چابک و پویایی است که برنامه‌ریزی‌های آن به اقتضای رویدادها و شرایط مخاطبان صورت می‌گیرد و در این مسیر، مجهز بودن به علم و بهره‌گیری از پژوهش بسیار مهم است.
وی سپس خطاب به همکاران با بیان این نکته که ظرفیت کانون و فعالیت‌های متنوع آن یکی از ویژگی‌های مهمی است که تفاوت این سازمان تخصصی حوزه‌ی کودک و نوجوان با سایر نهادها و سازمان‌های فعال را رقم می‌زند، گفت: تعامل سازنده‌ی همکاران در شهرستان‌ها و ارایه‌ی گزارش‌های جامع از فعالیت‌ها و خدمات مراکز فرهنگی‌هنری، موجب ارتقای جایگاه آنان در کارگروه‌های توسعه‌ی شهرستان‌ها می‌شود که خروجی آن بهره‌برداری گروه بیشتری از مخاطبان از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان است.
«استفاده از ظرفیت‌های خیّرین» توصیه‌ی دیگر مدیرکل کانون به همکاران بود که در این بخش از سخنان خود گفت: خیّرین بسیاری هستند که دغدغه‌های فرهنگی آنان را می‌توان در نوع فعالیت‌شان مشاهده کرد، هدایت این خدمات به سوی حوزه‌ی کودک و نوجوان می‌تواند کانون را در گسترش خدمات یلری کند.
اشاره به فعالیت‌های شاخص مراکز، موفقیت‌ها، مراقبت از مراکز و قدردانی از تلاش‌های همکاران دیگر سخنان هادی در اختتامیه‌ی نشست فصلی مراکز بود.
گفتنی است پیش از سخنان مدیرکل، معاون فرهنگی کانون استان محبوبه کلبعلی در سخنان کوتاهی با اشاره به دوران همه‌گیری بیماری کرونا از همکاران به خاطر تلاش برای آسیب‌ندیدن ارتباط خانواده‌ها و کانون قدردانی کرد.

مهتاب سارونی، کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در جریان برگزاری کارکاه‌های تخصصی ارایه کرد و در ادامه مواردی از جمله فرایند ثبت‌نام، عضوگیری، ورود به پروفایل‌ها، بارگذاری در کارگاه‌های بدون زمان و تعریف دسترسی‌های سامانه ریپورت را در قالب یک کارگاه آموزشی برگزار کرد.

ارایه‌ی گزارش کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، آموزش و فناوری اطلاعات دیگر بخش‌های این گردهمایی بود.
گفتنی است گردهمایی فصلی مربیان و مربی- مسئولان به منظور هم‌افزایی و استفاده از خرد جمعی و تحلیل عملکرد مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =