حضور پررنگ قصه‌گویان کانون استان تهران در بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی

مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی به پایان رسید که در بین برگزیدگان نهایی این رویداد فرهنگی در بخش‌های مختلف، نام ۹ قصه‌گو از کانون استان تهران به چشم می‌خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ بیست و سومین جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به ایستگاه پایانی خود رسیده و هیئت داوران این جشنواره، پس از بررسی آثار شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی، قصه‌گویان نهایی خود را در بخش‌های مختلف برای اجرا در شب یلدا انتخاب کرد.

در بخش بین‌الملل این جشنواره که در آن قصه‌گویان ایرانی و خارجی شرکت دارند، استان تهران برای مرحله‌ی پایانی چهار قصه‌گو روی صحنه‌ی اجرا خواهد داشت.  کیمیا یعقوبی گودرزی، فرزانه صادقی، مهدی محمدیان و بهناز مهدی‌خواه، قصه‌گویان برگزیده‌ در بخش بین‌الملل جشنواره‌ی بیست و سوم خواهند بود. در بخش بین‌الملل، ۴۰ قصه‌گوی ایرانی و خارجی، شب چله را قصه‌باران خواهند کرد.

اما در بخش قصه‌گویی به زبان اشاره نیز که امسال برای اولین بار به صورت مستقل داوری می‌شد، استان تهران خوش درخشید و با چهار قصه‌گو در صحنه حضور خواهد داشت. فاطمه گلچین، الهه تاجیک، لیلا مکانی و معصومه پورامامعلی، شب یلدا به زبان اشاره قصه‌گویی خواهند کرد.

گفتنی‌ست که کانون استان در بخش دختران و پسران نیز، نماینده‌ای شایسته دارد که برای یلدای امسال قصه‌ای با گویش محلی اجرا خواهد کرد. ستاره خالقی عضو نوجوان مراکز کانون استان تهران، نماینده‌ی قصه‌گویان بخش کلاسیک و مدرن جشنواره‌ی بیست و سوم خواهد بود.

مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا، با اجرای قصه‌گویان برگزیده در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =