راه‌یابی یک گیلانی به مرحله نیمه‌نهایی بخش پادکست جشنواره‌ قصه‌گویی

سوفی حجت‌ شمامی، از شهر منجیل استان گیلان به مرحله نیمه‌نهایی بخش پادکست «مستند یا پژوهشی» بیست‌وسومین جشنواره‌بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان راه‌یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سوفی‌حجت‌شمامی درحالی جواز حضور در مرحله نهایی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون را دریافت‌کرد که ۹۰۰ اثر در بخش پادکست‌های «مستند یا پژوهشی» و« قصه‌گویی» مورد ارزیابی قرارگرفت.

گروه داوری این بخش جدید از جشنواره، شامل: «محمدعلی یزدان‌شناس» کارگردان و تدوینگر، «هادی ملکی» نویسنده، کارگردان و گوینده و «معصومه محمدی» گوینده، مجری و تهیه‌کننده رادیو در این میان، ۲۱ اثر را در بخش پادکست‌های «مستند یا پژوهشی» و ۴۷ اثر را در بخش پادکست‌های «قصه‌گویی» برای حضور در مرحله پایانی این رویداد بین‌المللی معرفی‌کرد.

سوفی حجت‌شمامی، از اعضای ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منجیل قصه‌گویان موفق استان گیلان نیز با پادکست پژوهشی «قصه و انواع آن» در این بخش شرکت‌داشت و اثر وی در سایه توجه به ویژگی‌های بومی‌محلی، معرفی مولفان و پیش‌کسوتان قصه‌گویی به مرحله پایانی راه یافت.

گفتنی‌است، هیأت داوران مرحله پایانی بخش پادکست قصه‌گویی و پادکست پژوهشی به‌زودی این آثار را داوری و برگزیدگان آن هم‌زمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی خواهد شد.

شایان‌ذکراست، با انتشار فراخوان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، ۷۶پادکست از سوی گیلانیان آماده و برای شرکت در بخش پادکست‌ این جشنواره ارسال‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =