مروری بر قدیمی‌ترین کتاب‌های کتابخانه مرجع کانون

نمایشگاه منتخب کتاب و نشریات، با عنوان «خواندنی‌های کاغذی» به بهانه هفته کتاب و هفته پژوهش در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایشگاه منتخب کتاب و نشریات با موضوع مروری بر قدیمی‌ترین کتاب‌های کتابخانه مرجع همزمان با بیست‌ونهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود.

این نمایشگاه که به بهانه هفته کتاب و هفته پژوهش از روز ۲۴ آبان تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ دایر است، مروری بر کتاب‌ها و نشریات موجود در کتابخانه مرجع از سال‌ ۱۳۰۰ تا ۱۳۵۰ دارد.

همچنین سعی شده است نمایشگاه «خواندنی‌های کاغذی» فرصتی برای یاد کردن از نویسندگان، تصویرگران، ادیبان و نام‌آوران کشور باشد.

افسانه‌های کهن، عمو نوروز، افسانه سیمرغ، پرویز و آیینه، کلیله و دمنه و کیهان بچه‌ها تعدادی از آثار حاضر در این نمایشگاه است.

شایان ذکر است کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ماه نیز منتخبی از آثار خود را در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نمایشگاه «خواندنی‌های کاغذی» ۲۴ آبان هم‌زمان با هفته کتاب تا ۳۰ آذر که پایان هفته پژوهش است از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ در مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =