کد خبر: 309902
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
بازدید 335
هفته کتاب با کودکان خناچاهی کلیدخورد

کتاب‌خانه سیار شهری رشت در نخستین ایستگاه فعالیت‌های بیست ‌و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، میهمان کودکان روستای خناچاه این شهرستان شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کودکان مدرسه ثارالله خناچاه رشت‌ کلیدخورد و مربیان مرکز شماره ۲ و کتاب‌خانه سیار شهری این شهرستان با یک سبد فعالیت‌های کتاب‌محور میهمان کودکان و نوجوانان این روستا شدند.

طی این حرکت هدف‌مند که در نخستین روز از بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی (روز کتاب‌، کتاب‌خوانی و کتابدار) صورت‌گرفت، آشناسازی کودکان، نوجوانان و خانواده با فعالیت‌های حضوری و برخط کانون در دستور کار قرارداشت .

اشاره به اهمیت کتاب و شیوه بهره‌گیری از فعالیت‌های کتاب‌خانه سیار شهری و پستی کانون، از دیگر موضوع‌هایی بود که مورد توجه قرارگرفت.

بر اساس این گزارش، برپایی کارگاه فعالیت‌های کتاب‌محور، خوانش شعر از کتاب«خانه تاریک»، معرفی تازه‌های کتاب و برگزاری  کارگاه‌های نقاشی و ادبی «کتاب دلخواه من» و «دل‌نوشته‌های من به کتاب»، از دیگر برنامه‌های صبح روز دوشنبه، ۲۴ آبان ۱۴۰۰ مربیان کانون بود و درپایان با اهدای بسته‌های فرهنگی به مخاطبان همراه‌شد.

کارگاه‌ نقاشی  «کتاب دلخواه من»
خوانش شعر از کتاب«خانه تاریک»
اهدای بسته‌های فرهنگی

گفتنی است، فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به مناسبت بیست‌و نهمین‌ دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از ۲۴ آبان تا ۱ آذر ۱۴۰۰ با شعار«جای خالی را با کتاب خوب پرکنید» برگزارمی‌شود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =