گرامی‌داشت روز کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور، ۲۴ آبان، روز کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در آغازین‌روز از هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی در راستای شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» برای مخاطبان خود به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و کتاب‌محور در قالب قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب و... پرداختند.

بر اساس این گزارش، مربیان مرکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون میامی ضمن آماده‌سازی فضای کتابخانه و بازدید از نمایشگاه کتاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور در راستای شعار هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی پرداختند.

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون بسطام با حضور در مدرسه‌ی شهید سعدی روستای ابرسج به اجرای فعالیت‌های فرهنگی مانند قصه‌گویی، کاردستی، نمایش خلاق پرداختند.

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان با فضاسازی و اجرای طرح دیواری معرفی کتاب «پاییز خانم» به استقبال هفته‌ی کتاب رفتند.

مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی دامغان برای اعضای کودک و نوجوان خود در روستاهای تحت پوشش علاوه بر فعالیت‌های کتاب‌محور به آموزش اوریگامی پرداخت.

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد با فعالیت شعرخوانی و کارگاه اوریگامی و مسابقه، میزبان دانش‌آموزان مدرسه‌ی عصمت توفیقی بودند.

نشست هم‌اندیشی با مدیران و معلمان آموزشگاه عصمت توفیقی و شهید صفایی نیز با حضور نماینده فرهنگی شورای اسلامی شهر و عضو فعال فرهنگی انجمن دوستداران میراث فرهنگی در مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد برگزار شد.

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر در بستر فضای مجازی با محوریت کتاب برای ۲۸ عضو دختر و به‌صورت حضوری برای ۱۰ دانش‌آموز عضو مرکز، فعالیت‌های فرهنگی در قالب قصه‌گویی، شعرخوانی، مسابقه و کاردستی اجرا کردند.

مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری سیار شهری و پستی سمنان با همراهی مربی بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی مهمان دانش‌آموزان مدرسه‌ی انصار مهمانشهر شدند و فعالیت‌های کتاب‌محور و طرح‌های ادبی مناسب با موضوع کتاب اجرا کردند.

مربیان مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان، سرخه و بیارجمند با دعوت از دانش‌آموزان و اعضای کودک و نوجوان به‌صورت حضوری به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور پرداختند.

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی کانون گرمسار و آرادان با مشارکت بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی در راستای طرح «پیک دوستی» با حضور در مدرسه‌ی توحید گرمسار و شهید چمران روستای یاتری و دبستان مقداد روستای جلیل‌آباد با هدف جذب عضو به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور و طرح‌های خلاق ادبی پرداختند و از اعضا خواستند تا نوشته‌های خود را در قالب خاطره‌ای بنویسند.

گفتنی است، در سایر مراکز فرهنگی‌هنری استان نیز مربیان با اجرای فعالیت‌های عمومی برخط، روز کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی داشتند.‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =