راهیابی دو نماینده کانون استان لرستان به بخش پایانی پادکست

در بخش پادکست بیست و سومین جشنواره ی بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو نماینده از استان لرستان به مرحله ی نهایی راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ پس از پایان داوری بخش پادکست بیست و سومین جشنوارهی بینالمللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو نماینده از استان لرستان به مرحله ی نهایی راه یافتند.
براین اساس: راضیه خدایی مربی فرهنگی مرکز شماره پنج خرم آباد با قصه ی «بلندترین درخت» و زهره سلامت با قصه ی« دُم دراز و گوش دراز» عضو انجمن قصه گویی لرستان به عنوان برگزیدگان بخش پادکست بیست و سومین جشنوارهی بینالمللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
تیم داوری این بخش از جشنواره، شامل: هادی ملکی نویسنده، کارگردان و گوینده، محمدعلی یزدانشناس کارگردان و تدوینگر و معصومه محمدی گوینده، مجری و تهیهکننده رادیو، پس از بررسی بیش از ۹۰۰ اثر ارسالی در بخش نیمهنهایی، ۶۸ اثر را برای حضور در مرحلهی پایانی بخش پادکست، برگزیدند.
بخش پادکست جشنوارهی قصه گویی،  شامل دو قسمت «پادکست قصه گویی» و «پادکست مستند یا پژوهشی» است که برگزیدگان این مرحله در مرحلهی نهایی و همزمان با آیین پایانی قصه گویی در شب یلدا، معرفی خواهند شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =