اجرای نمایش‌های مرکز تئاتر کانون تمدید شد

دو نمایش «آرزوهای یک موش کور» و «حیاط خانه ما» به دلیل استقبال مخاطبان تا روز یکشنبه ۷ آذر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر و نویسندگی سعید ابک که از روز ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون بر روی صحنه رفته، به دلیل استقبال مخاطبان تا هفتم آذر به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

در خلاصه این نمایش آمده است: موش کور در یک‌ شب مهتابی تصمیم می‌گیرد از خانه‌اش بیرون برود و در پی آرزویش که دیدن خورشید است برود. در مسیر خود با حیوانات جنگل روبه‌رو شده و ماجراهای شگفت‌انگیزی برای موش کور اتفاق می‌افتد.

همچنین نمایش «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی که از روز ۱۱ آبان روی صحنه رفت، قرار بود ۳۰ آبان به اجراهای خود پایان دهد، اما با توجه به استقبال مخاطبان تا هفتم آذر در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون اجرا خواهد داشت.

داستان این نمایش در باره درخت گیلاس کهنسالی است که یک روز صبح، رنگ قرمز گیلاس تصمیم می‌گیرد که رنگ قرمز گیلاس نباشد و سفری عجیب را در حیاط آغاز می‌کند... د.

بر همین اساس نمایش «حیاط خانه ما» هر روز به جز روزهای شنبه ساعت ۱۶:۱۵ و «آرزوهای یک موش کور» ساعت ۱۷ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون که در دوران همه‌گیری کرونا چندین ماه به دلیل حفظ سلامت مخاطبان و هنرمندان اجراهای خود را متوقف کرده بود از مهر ۱۴۰۰ و همزمان با هفته ملی کودک، دوباره درهای سالن‌های نمایش خود را به روی مخاطبان گشود و میزبان کودکان و نوجوانان و سایر علاقه‌مندان به هنر تئاتر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =