برگزیدگان مهرواره «معرفی کتاب‌های طنز» اعلام شدند

دو عضو و دو مربی در مهرواره«معرفی کتاب‌های طنز» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزیده و پنج نفر شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در بخش اعضا معصومه عرب‌پور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرند با معرفی کتاب «خانه ی پغورپاتی» و آتنا محی‌الدینی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماهان با معرفی کتاب «شاهنامه آخرش خوش است» برگزیدگان این بخش مهرواره استانی معرفی کتاب‌های طنز معرفی شدند.

همچنین، در بخش مربیان نیز محبوبه سیداحمدی مربی مسئول مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کرمان با معرفی کتاب «قصه‌های کوتی کوتی» و فردوس ابوالحسن‌زاده مربی مسئول کانون پرورش فکری ماهان با معرفی کتاب «تانک آرزوها» از دیگر برگزیدگان این مهرواره می‌باشند.

این در حالی است که، به دلیل تلاش مربی در خلق اثر و توجه و پیگیری فراخوان‌های استانی کار مشترک مهدیه عاقبتی مربی مسئول فرهنگی مرکز شماره شش کانون کرمان و فاطمه مولایی مربی آفرینش‌های هنری کانون استان با معرفی کتاب «گوساله ی لجباز»، اثر محمد شهیدزاده مربی فرهنگی کانون شماره سه شهر کرمان با معرفی کتاب «لطیف‌های شیرین لطایف‌الطوایف»،   کلیپ حمیده امان‌الهی مربی مسئول کانون شهداد با معرفی کتاب «گردان قاطرچی‌ها»، مهین مهدی‌زاده مربی مسئول فرهنگی کانون راین با معرفی کتاب «تانک آرزوها» و حمیده قاضی‌زاده مربی آفرینش‌های هنری استان با معرفی کتاب «جزیره بی تربیت‌ها» شایسته تقدیر شناخته شدند.

مهرواره «معرفی کتاب‌های طنز» همزمان با هفته ملی کودک از سوی آفرینش‌های فرهنگی کانون استان و ویژه اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اعلام فراخوان داد پس از داوری در هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزیدگانش را اعلام کرد.

کلیپ‌های تصویری ارسال شده به دبیرخانه این مهرواره می‌بایست به معرفی کتاب مناسبی پرداخته و از ابزارها و امکانات موجود برای انتشار کلیپ در فضای مجازی به خوبی استفاده می‌کردند.

گفتنی است در هر دو بخش جشنواره «اعضا، مربیان» آثار خلاقانه، زیبا و با کیفیت ارائه شده بود، اما به دلیل عدم رعایت مفاد فراخوان چون زمان حداقل و حداکثر اثر، تعداد اعضای گروه، صداگذاری نامناسب و... از چرخه داوری کنار گذاشته شدند. برخی از آثار ارسالی در صفحه اینستاگرام آفرینش‌های فرهنگی استان بارگذاری شده است.

همچنین اثر مریم شبونی مربی مسئول کانون گلباف با معرفی کتاب « قند و نمک» و اثر معصومه عرب‌پور عضو کانون زرند با معرفی کتاب« خانه پغورقاتی» بیشترین پسند را در صفحه اینستاگرام آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی afaarineshhayfarhangi­­_kerman  به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =