کد خبر: 310233
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
بازدید 155
هفته‌ی کتاب در مراکز کانون شهرستان سمنان

مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور، هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، هم‌زمان با هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، برنامه‌های متعددی از سوی مربیان و اعضا در مجتمع و مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان اجرا شد.

بر اساس این گزارش، به‌مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی کتاب، دانش‌آموزان مدارس از فضای کتابخانه‌ها در مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری کانون سمنان، بازدید و در فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌محور، شرکت کردند.

مربیان مجتمع و مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهری سمنان با حضور در مدرسه ۱۳ آبان به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در قالب قصه‌گویی، روخوانی کتاب، معرفی و اجرای بازی‌های محلی پرداختند.

مریم کاشانی‌فرد مربی فرهنگی مرکز شماره دو کانون سمنان با حضور در مدرسه پیام نو به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در قالب معرفی کتاب، قصه‌گویی، روخوانی کتاب برای اعضای فراگیر دارای نیازهای ویژه پرداخت.

اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره دو کانون سمنان در طرح مجازی «کتاب دوست‌داشتنی من» با راهنمایی مربیان خود به تولید محتوا در قالب فعالیت معرفی کتاب پرداختند.

دانش‌آموزان مدرسه‌ی میعاد نیز ضمن بازدید از مرکز شماره دو کانون سمنان و آشنایی با کتاب‌های مناسب گروه سنی خود در فعالیت‌های فرهنگی مانند معرفی کتاب، روخوانی کتاب، قصه‌گویی، بازی‌های گروهی و نمایش فیلم شرکنت کردند.

اجرای فعالیت‌های کتاب محور در قالب روخوانی کتاب، شعرخوانی، معرفی و نقد کتاب، معرفی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان در کارگاه‌های برخط  فرهنگی، دعوت مجازی از کارشناس سازمان پسماند و معرفی کتاب‌هایی با موضوع حفظ محیط زیست و جلسه‌ی پرسش و پاسخ با اعضا و... از اقدامات دیگر مربیان فرهنگی مرکز شماره دو کانون سمنان در هفته‌ی کتاب بود.

مربیان مرکز شماره یک کانون سمنان نیز در این هفته به برگزاری کارگاه برخط فرهنگی و اجرای فعالیت‌های کتاب محور مانند معرفی کتاب حرم فاطمیون، روان‌خوانی کتاب و... پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =