تقدیر از مربیان و اعضای صاحب اثر کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مرکز نیمروز

مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز(سیستان و بلوچستان) با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای در هفته کتاب و کتابخوانی از اعضای صاحب اثر انجمن نوجوان شعر سیستان تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، در مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز با اجرای ویژه‌برنامه‌ای از صاحبان اثر تقدیر شد.

در این ویژه‌برنامه، که هم‌زمان با هفته کتاب و کتابخوانی و با حضور مسئولان انجام شد، از مربیان مؤلف و اعضایی که موفق به چاپ اثر در مجموعه مشترکی به نام «چشمانت دو دانه خرما» شده‌اند، قدردانی شد.

رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل در این نشست با تشکر از تلاش‌های مربیان کانون برای کودکان و نوجوانان در سخنان کوتاهی گفت: کودکان و نوجوانان را با کتاب آشنا کنیم تا کتابخوانان خوبی باشند.

محمد میر در پایان خطاب به نوجوانان حاضر گفت: قدر مربیان خود در کانون را بدانید؛ از فرصتی که برای شما فراهم شده استفاده کنید و از تجربیات گرانبهای مربیان بهره ببرید.

در ادامه مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه سیستان به معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداختند و تاثیر انجمن‌های گوناگون در بروز استعدادهای اعضا را چشمگیر دانستند.

در بخش دیگر این برنامه از مربیان روفیا گلستانه با یک عنوان اثر به نام کلید گنجینه، محبوبه میری با اثر آواز سکوت و فهیمه مقربی با دو عنوان کتاب به نام‌های «و من» و «هامون و توتن» تقدیر شد.

هم‌چنین اعضایی که اثر خود را در مجموعه‌ی «چشمانت دو دانه خرما»، که به کوشش عباس باقری معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به چاپ رسیده، ثبت کرده‌اند با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

گفتنی است در این ویژه‌برنامه رییس اداره‌ی ارشاد اسلامی نیمروز، رییس کتابخانه‌ی عمومی نیمروز، مجری رادیو سیستان و مربیان مراکز حوزه‌ی سیستان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =