هنرنمایی اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در اختتامیه‌ی بیست‌ونهمین دوره کتاب جمهوری اسلامی ایران

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در جریان برگزاری اختتامیه‌ی بیست‌ونهمین دوره کتاب جمهوری اسلامی ایران با هنرنمایی خود تحسین حاضران را برانگیختند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای کودک کانون استان تحسین حاضران در مراسم اختتامیه‌ی بیست‌ونهمین دوره کتاب جمهوری اسلامی ایران را برانگیختند.

در این مراسم، که به منظور رونمایی از تقریض مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن»(با موضوع خاطرات یکی از مادران بزرگوار شهدای دفاع مقدس) و تقدیر از فعالان حوزه‌ی کتاب و کتابخوانی برگزار شد، ابتدا اعضای گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سرودی به گویش سیستانی خواندند و در آن بر تلاش، کوشش، کار و همبستگی برای آبادانی کشور تاکید کردند و همگان را به اتحاد و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری دعوت کردند تا با کمک همه مشکلات پشت سر نهاده شود و دشمنان جرات دست‌درازی نداشته باشند.

دیگر برنامه‌ی این مراسم نیز به عهده‌ی سبحان نصیرآبادی برگزیده‌ی مرحله‌ی منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بود که با نقالی داستان رزم رستم و اشکبوس حاضران را بر سر شوق آورد. در جریان برگزاری این بخش نیز بینندگان هنرنمایی سبحان او را تشویق و از مدیرکل و مربیان کانون به جهت پرورش چنین استعداهایی تشکر کردند.

گفتنی است در این مراسم از مدیرکل و معاون فرهنگی کانون استان نیز به جهت فعالیت‌های آنان در حوزه کتاب تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =