عضویت بیش از ۳۰۰ عضو جدید به کتابخانه پستی نیشابور

تاکنون بیش از ۳۰۰ عضو جدید در کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور جذب شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور اظهارکرد:پیرو دستورالعمل بازگشایی هوشمند مراکز فرهنگی‌وهنری کانون، فعالیت مجدد کتابخانه‌ پستی در شهرستان نیشابور  بصورت جدی از سرگرفته است.

زهره اکبرآبادی گفت: همزمان با هفته بزرگداشت  کتاب وکتابخوانی بیش از ۱۶۰  دانش آموز روستایی به عضویت کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور در آمدند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با هفته کتاب و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیش از ۱۶۰ دانش آموز روستایی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول به عضویت کتابخانه پستی نیشابور در آمدند. وبرای این اعضا با همراهی یک رابط که مدیر یا معلم مدرسه است هر دو هفته یک بار کتاب ارسال خواهد شد.

اکبرآبادی یاد آور شد : علاوه بر امانت کتاب فعالیتهای فرهنگی و هنری و ادبی نیز به صورت مکاتبه ای برای این اعضا به اجرا در می آید.

وی عنوان کرد:  معرفی کتاب و شخصیت، معرفی وقایع وایام واجرای مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مدارس روستاهای تحت پوشش از جمله فعالیت‌های این کتابخانه است

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور اظهارکرد: این فعالیتها در راستای کشف و شناسایی استعدادهای دانش آموزان توانمند روستایی انجام می شود تا خلاء در دسترس نبودن کتاب را به این شیوه پر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =