دیدار مسئولان کانون دامغان با امام جمعه

مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دامغان در هفته‌ی کتاب با امام جمعه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مریم صرفی، فاطمه‌سادات امیرفخریان و بهزاد منسوبی به‌ترتیب مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک، دو و کتابخانه سیار روستایی دامغان به‌مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی با حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان امام جمعه شهرستان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه دامغان ضمن ابراز خرسندی از حضور مربیان و قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده برای کودکان و نوجوانان، قول داد تا در اولین فرصت از مراکز فرهنگی‌هنری کانون، بازدید و در یکی از نشست‌های تخصصی «مشق زندگی» شرکت کند.

مسئول مرکز شماره دو کانون دامغان اظهار داشت: در این دیدار درخصوص فعالیت‌های مربیان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری، عناوین کارگاه‌های تخصصی و عمومی در فضای مجازی و حقیقی، تعدادکتاب‌های موجود در مراکز ثابت و سیار دامغان، توجه به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌برخوردار و برگزاری کارگاه تخصصی «مشق زندگی» در روستاهای دامغان با هدف برقراری عدالت اجتماعی و ایجاد شادی و نشاط در مخاطبان، نداشتن پارکینگ و فضایی مناسب  برای خودروی کتابخانه‌ی سیار روستایی و...، مطالی بیان شد.

امیرفخریان یادآور شد: در بخشی از این دیدار، منسوبی به بیان خاطره‌ای از حضورش در روستاهای تحت پوشش کتابخانه‌ی سیار روستایی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌محور در هفته‌ی کتاب پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =