فعالیت‌های فرهنگی کانون استان کرمانشاه گسترش می‌یابد

در دیدار مسئول فرهنگی قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران استان کرمانشاه با مدیرکل کانون استان کرمانشاه در روز شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰، درباره بهره‌مندی فرزندان کارکنان این قرارگاه از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان گفت‌وگو شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار «کهریزی»، مسئول فرهنگی قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران استان کرمانشاه با «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، درباره بهره‌مندی فرزندان پرسنل این قرارگاه از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان گفت‌وگو شد. 

بر همین اساس، در این دیدار که صبح روز شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ و در محل دفتر مدیرکل کانون استان کرمانشاه انجام شد، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان از آمادگی مراکز کانون در سراسر استان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری برای فرزندان کارکنان همه دستگاه‌های اداری و اجرایی خبر داد.

نزدیک به ۴۰ مرکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در شهرهای مختلف استان کرمانشاه فعال و در حال خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =