«حیاط خانه ما» در جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی تقدیر شد

نمایش «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی در پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» یزد شایسته تقدیر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیأت داوران پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی، از نمایش «حیاط خانه ما» به دلیل بهره‌مندی از خلاقیت در ایده، بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه، موسیقی و توجه به تأثیر آموزشی در بخش کودک و نوجوان تقدیر ویژه کرد.

این نمایش که اجرای آن در مرکز تئاتر کانون برای دومین بار تمدید شده، درباره رنگ قرمز گیلاس‌های درختی است که تصمیمی عجیب می‌گیرد و برای رسیدن به تصمیمی که دارد دچار دردسرهایی می‌شود. او سفری را برای پیدا کردن جایگاه جدیدش آغاز می‌کند.

نمایش «حیاط خانه ما» به صورت تک بازیگر و با بازیگری و بازی‌سازی امیرحسین انصافی هر روز به جز روزهای شنبه ساعت ۱۶:۱۵ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران به روی صحنه است.

این اثر پیشتر در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نامزد بخش‌های بازیگری، کارگردانی و نمایش‌نامه شد و موفق به دریافت جایزه بازیگری در بخش خردسال شد.

پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، تحکیم و پاسداشت کانون مقدس خانه و خانواده و ایجاد فضای شاد و بانشاط در جامعه اواخر آبان ۱۴۰۰ در یزد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =