بررسی چگونگی اجرای فعالیت سرود و انیمیشن در کانون سمنان

نهمین‌جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بررسی دو فعالیت سرود و انیمیشن برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با موضوع ارتقای کمی و کیفی دو فعالیت سرود و انیمیشن در مراکز فرهنگی‌هنری، یک‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد.

معاون فرهنگی در ابتدای جلسه، ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج به مصوبات جلسه‌ی هشتم، اشاره و از اجرای بیش‌تر برنامه‌ها از سوی کارشناسان ستاد و مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری، قدردانی کرد.

در ادامه، راحله دانایی کارشناس آفرینش‌های هنری کانون سمنان با اشاره به فعالیت سرود - نمایش و انیمیشن به ارائه‌ی گزارش کوتاهی از روند اجرای این فعالیت‌ها در مراکز پرداخت و پیشنهادهای خود را برای اجرای مطلوب این دو فعالیت در استان بیان کرد.

محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر عضو میهمان این جلسه با اشاره به تعاملات کانون پرورش فکری با آموزش و پرورش شهرستان از اجرای فعالیت مشترک با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی، ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است، اعضای شورا، نظرها و دیدگاه‌های خود را پیرامون موضوع جلسه بیان کردند و مقرر شد مصوبات جلسه همراه با برآورد هزینه، اعلام و تصمیم‌گیری نهایی درخصوص اجرای فعالیت به‌صورت متمرکز یا تشکیل تیم تخصصی، انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =