مدیرکل آموزش و پژوهش کانون کشور: رویکرد تازه کانون، مرکزمحوری است

جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حضور «نسرین سجادیان»، مدیرکل و «بهناز علیشیری»، کارشناس مسئول فرهنگی آموزش کانون کشور، روز چهارشنبه دهم آذر ۱۴۰۰ و در محل مرکز شماره ۱۴ کانون شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه شورای فرهنگی این اداره کل با حضور نسرین سجادیان، مدیرکل آموزش و پژوهش و بهناز علی‌شیری، کارشناس مسئول فرهنگی آموزش کانون کشور در روز چهارشنبه دهم آذر ۱۴۰۰ و در محل مرکز شماره ۱۴ کانون شهر کرمانشاه برگزار شد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، در ابتدای این جلسه، از حضور مدیرکل آموزش و پژوهش کانون کشور در جمع همکاران کانون استان کرمانشاه قدردانی کرد.

فتاحی، در ادامه به تشریح فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی از سوی همکاران کانون این استان پرداخت.

او گفت: کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، یکی از استان‌هایی است که با مربیان دارای پیشینه فرهنگی ارزشمند، توانمند و خلاق در سطح کشور مطرح است.

در بخشی دیگر از جلسه، اعضای جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز هر یک به تشریح فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی حوزه خود پرداختند.

بر همین اساس، نسرین سجادیان، مدیرکل آموزش و پژوهش کانون کشور که با سفر به استان کرمانشاه و ضمن بازدید از برخی مراکز کانون در شهر کرمانشاه، در جلسه شورای فرهنگی کانون استان شرکت کرده بود، به تبیین رویکرد معاونت فرهنگی و همچنین، چشم‌انداز دوره‌های آموزشی پرداخت.

سجادیان با اشاره به اینکه رویکرد معاونت جدید کانون کشور «مرکزمحوری» است، گفت: بررسی کلیه شاخص‌ها برای ارزیابی عملکرد مراکز، مربیان، و... در استان‌ها، با این رویکرد خواهد بود. و عملکرد استان‌ها را با همین شاخصه‌ها ارزیابی خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پژوهش کانون کشور در بخشی دیگر از سخنانش به برنامه‌ریزی انجام شده برای رفع برخی مشکلات در سیستم اداری کانون نیز پرداخت.

او افزود: موضوع‌هایی چون پرداخت اضافه کار، تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت، احکام حقوقی همکاران، و... از دغدغه‌های جدی مدیرعامل کانون کشور است.

سجادیان در بخشی دیگر از شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های آتی و پیش‌بینی‌ شده در واحد آموزش و پژوهش کانون کشور پرداخت و اولویت‌های آموزش کارکنان کانون را تبیین کرد.

در ادامه این جلسه، همکاران شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان به بیان سئوال‌ها و دیدگاه‌های خود در حوزه آموزش و پژوهش پرداختند.

بهناز علیشیری، کارشناس مسئول فرهنگی آموزش کانون کشور نیز در این سفر دو روزه به استان کرمانشاه حضور داشت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =