تئاتر «دستمال سفید» کانون رفسنجان در جشنواره تئاتر استان درخشید

تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در جشنواره تئاتر استان در بخش‌های کارگردانی، بازیگری زن و مرد و طراحی صحنه جایزه گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، تئاتر «دستمال سفید» کاری از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان کرمان در چهار بخش موفق به کسب رتبه شد.

بنابر این خبر، مرضیه محمدی رتبه سوم را در بخش بازیگری زن کسب کرد. همچنین ابوذر رخ‌گر در بخش بازیگری مرد شایسته تقدیر شناخته شد.

این در حالی است که، مهرداد حدادی مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره یک رفسنجان در بخش کارگردانی شایسته تقدیر معرفی شد و مرضیه آخوندی و حانیه‌سادات عبدالهی برای طراحی صحنه مورد تقدیر قرار گرفتند.

تئاتر «دستمال سفید» به ‌نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی مهرداد حدادی مربی مسئول فرهنگی کانون رفسنجان و بازیگری ابوذر رخ‌گر، کاظم ترابی، محمد مظلومی و مرضیه محمدی اعضای ارشد کانون رفسنجان برای گروه سنی نوجوان و ارشد و با موضوع دغدغه‌های روزگار نوجوانی تهیه شده است.

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان کرمان امسال بصورت آنلاین برگزار شد و گروه‌های متقاضی در شهرستان محل سکونت خود با حضور تیم داوری جشنواره، اثر خود را اجرا کردند. همچنین علاقه‌مندان از طریق صفحه آپارت و صفحه اینستاگرام انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان به صورت زنده این آثار را مشاهده کردند. سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان کرمان ۱۲ آذر ۱۴۰۰ با برگزاری مراسم اختتامیه به میزبانی شهرستان سیرجان و با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =