کد خبر: 310618
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
بازدید 323
برنامه‌های هفته پژوهش کانون استان بوشهر تشریح شد

برنامه‌های هفته پژوهش کانون بوشهر از ۱۸ الی ۳۰ آذرماه با شعار «از مساله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،  واحد آموزش و پژوهش کانون بوشهر ویژه‌برنامه هایی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش برگزار می نماید. این ویژه برنامه ها با اهداف بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون با توجه به سیاست‌های معاونت فرهنگی، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی و معرفی پژوهشگران برتر و تقویت ساز وکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون، برگزار می گردد.

سمیه رسولی مدیرکل کانون استان بوشهر در رابطه با هفته پژوهش بیان داشت: ما همواره در کانون پرورش فکری بر شعار «دانایی و توانایی» و تحقق این شعار تاکید داریم و بر آنیم تا کودکان و نوجوانان استان عزیزمان را از شاهراه «دانایی» به «توانایی» برسانیم ، حال در این مسیر ، تحقیق و پژوهش که منجر به دانش و آگاهی می‌گردد و خود یکی از محورها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی در هر جامعه ای به شمار می‌رود میتواند کمکی بزرگ و جریانی تاثیرگذار باشد. بنابراین در تمامی طول سال و علی‌الخصوص در این یک هفته که به نام هفته پژوهش نامگذاری شده است تلاش مضاعفی در این خصوص خواهیم داشت.

سارا نکیسا کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان در جلسه شورای آموزشی و پژوهشی با اعلام برنامه های این هفته گفت: پژوهش کمک می کند کودکان و نوجوانان به پرسشگری ترغیب شده و کلیه فعالیت های ۶۲ گانه کانون بن‌مایه پژوهشی داشته و ما سعی کرده ایم این اصل را در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ادبی نشان دهیم که .

لازم به توضیح است ویژه برنامه های هفته پژوهش و فناوری به مدت یک هفته ۱۴۰۰ از ۱۸ تا ۳۰ آذر ماه با شعار «از مساله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =