پژوهشگران و اساتید دانشگاه بوعلی سینای همدان در اولین روز از هفته پژوهش تقدیر شدند

«پیک پژوهش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور در دانشگاه بوعلی سینای این شهر، با اهداء گل و کتاب از اساتید و پژوهشگران تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در اولین روز از هفته پژوهش و باهدف گرامیداشت این هفته و توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش و با شعار «از مسئله‌شناسی تا معرفت‌شناسی، آینده ساختنی است» کانون استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه بوعلی سینا اقدام به اجرای ویژه برنامه «پیک پژوهش» کرد.
در این برنامه که با حضور همکاران دوچرخه‌سوار کانونی و ۱۲ دوچرخه‌سوار از هیئت دوچرخه‌سواری استان اجرا شد، دوچرخه‌سواران مسیر بلوار شهید احمدی‌روشن تا دانشگاه بوعلی سینا را رکاب زدند و هدایای خود را که شامل گل و کتاب بود تقدیم اساتید و پژوهشگران این دانشگاه کردند.
در ابتدای این برنامه، معصومه ابراهیمی‌هژیر معاون فرهنگی کانون استان، ضمن تبریک هفته‌ی پژوهش از اهمیت و ضرورت این مقوله سخن به میان آورد و گفت: توسعه‌ی علمی و فرهنگی هر کشور به ویژه امور آموزشی بدون پژوهش موفقیت چندانی به همراه نخواهد داشت و از پویایی و نشاط لازم نیز برخوردار نخواهد بود.
‏ابراهیمی‌هژیر در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهداف و فعالیت‌های کانون پرداخت و از کتابخانه‌های کانون پرورش فکری به عنوان تخصصی‌ترین کتابخانه کودک و نوجوان در کشور نام برد.
در پایان این برنامه که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شده بود، دوچرخه‌سواران با اهداء گل و کتاب از ۳۰ تن از اساتید و پژوهشگران دانشگاه بوعلی سینای همدان تقدیر کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =