برگزاری جلسه معاونت آموزش بنیادین در کانون شهرستان خواف

جلسه ماهیانه سرگروه‌ها و راهبران آموزشی شهرستان خواف به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواف با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان‌رضوی، نسرین لقارودی، مربی مسئول مرکز خواف با اعلام این خبرگفت: در این جلسه که روز پنج شنبه هجدهم آذر ماه ۱۴۰۰ با سرگروه‌ها و راهبران آموزشی برگزار شد، گزارش بازدیدهای انجام شده به راهبران و سرگروه‌های آموزشی ارائه شد وایشان با فعالیت‌های کانون آشنا شدند. وی درادامه به مباحثی همچون چالش‌های آموزش حضوری ومجازی، برگزاری کارگاه تحلیل و بررسی کتب ریاضی، فارسی وعلوم برای همکاران جدید که در این جلسه مطرح شد، اشاره کرد.

مربی مسئول مرکز خواف اظهارکرد: توجه ویژه به دانش آموزان دیرآموز و تشکیل جلسه در خصوص راهکارها، استفاده از ظرفیت مرکز مشکلات یادگیری در خصوص دانش آموزان دیرآموز نیز ازمواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

لقارودی در تکمیل این خبر گفت: چگونگی برگزاری کارگاه استفاده از تجربیات راهبران و سرگروه‌های آموزشی در سطح شهرستان و بررسی پیشنهادات و ارائه راهکار بمنظور جلوگیری از انباشت وافت تحصیلی نیز در این جلسه توسط حاضرین مطرح شد.

شایان ذکر است در پایان جلسه ازهمکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و راهبران و سرگروه‌های آموزشی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =