اجرای ویژه برنامه‌ی «یک روز در جنگل حیوانات» در کانون پرورش فکری اسدآباد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد با همکاری اداره محیط زیست این شهرستان، برنامه‌ی «یک روز در جنگل حیوانات» را اجرا کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهرستان اسدآباد، با همکاری اداره محیط‌ زیست این شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش میزبان بیش از ۴۰ نفر از اعضا کودک بود.
در ابتدای این برنامه حسن پرویزی از کارشناسان و پژوهشگران محیط زیست شهرستان، با هدف تقویت حس پرسشگری و ایجاد فضایی شاد برای ترغیب اعضا به مطالعه و کاوش، به طرح چند سوال درباره حیوانات و نحوه زندگی آنها پرداخت.
وی با ایجاد گفتگویی دو طرفه، اطلاعاتی مفید درباره  زندگی حیوانات، تغذیه، زیستگاه و رشد ونمو آن‌ها به اعضا ارائه کرد.
در ادامه مژگان هادی مربی مسئول مرکز، با همکاری مربی هنری از اعضا خواست که با تکه‌های نامنظم کاغذ رنگی‌ چسبانده شده روی کاغذ سفید، حیوان مورد علاقه خود را ترسیم کنند و زیستگاه آن‌ها را به تصویر بکشند. 
در پایان کارشناس محیط زیست، ضمن تقدیر از همکاری کانون و مربیان به جهت تدارک این برنامه، با اهدا هدیه به اعضا شرکت کننده از تلاش آن‌ها تشکر کرد.
شایان ذکر است اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد، از جمله دستگاه‌های اجرایی است که در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف به عنوان شریک فرهنگی با کانون پرورش فکری اسدآباد  همکاری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =