تجلیل از اعضای فراگیر کانون سمنان

اعضای فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از سوی مدیرکل و فرماندار شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در ادامه‌ی برنامه‌های هفته‌ی جهانی معلولین با دعوت از و نبی‌اله خدابخشی مدیرکل و مهدی صمیمیان سرپرست فرمانداری شهرستان در مدرسه پیام نو برای اعضای مرکز فراگیر(کودکان دارای نیازهای ویژه) به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در قالب شعرخوانی، کاردستی خلاق، قصه‌گویی و... پرداخته و در پایان برنامه با تقدیم هدیه‌ای از تمامی ۲۸ عضو تحت پوشش خود تجلیل کردند.

گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان اظهار داشت: اعظم غریبشاه مدیر آموزشگاه پیام نو ضمن قدردانی از حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و فرماندار شهرستان، به ارائه‌ی گزارش کوتاهی از فعالیت‌های آموزگاران و دانش‌آموزان و مشکلات موجود پرداخت و در ادامه از تمامی کلاس‌ها، بازدید و با تقدیم هدیه‌ای از دانش‌آموزان تجلیل شد.

مدیرکل کانون استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای فراگیر از تلاش مربیان فرهنگی و هنری و اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور در راستای کتاب‌های درسی فراگیران، قدردانی کرد.

خدابخشی در بخش دیگری از سخنانش پیشنهاد داد از اعضای فراگیر در برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌های مناسبتی، استفاده و به قابلیت‌ها و توانمندی‌های فردی و اجتماعی آن‌ها بیش از پیش توجه شود.

صمیمیان نیز با اشاره به تأمین اعتبار و اختصاص بودجه به آموزش و پرورش، درخصوص برنامه‌ریزی برای بازدیدهای دوره‌ای و پیگیری تأمین بخشی از امکانات و تجهیزات ویژه کودکان دارای نیازهای ویژه، قول مساعدت و همکاری داد.

شاهی یادآور شد: این برنامه به‌مناسبت هفته‌ی جهانی معلولان با هدف گرامی‌داشت این روز، تقویت اعتماد به نفس در اعضای دارای نیازهای ویژه و ایجاد فضای شاد و بانشاط برای آن‌ها اجرا شد.

وی در پایان افزود: مرکز فرهنگی‌هنری فراگیر کانون پرورش فکری سمنان، مهرماه ۱۳۹۵ با فضایی استاندارد و مجهز به ابزارهای سمعی و بصری و کتاب‌های صوتی و بریل، فعالیت خود را با هدف آموزش به کودکان دارای نیازهای ویژه و کم‌توان جسمی‌حرکتی آغاز کرده و با ارائه آموزش‌هایی در قالب برنامه‌های جذاب و شاد به کودکان و نوجوانان استثنایی، گام بزرگی در آموزش این گروه سنی و رشد توان‌مندی‌های آنها برداشته‌ است.

گفتنی است، در این آیین علاوه بر مربیان فرهنگی مرکز، معاون فرهنگی، مسئول حراست، کارشناسان فرهنگی و روابط‌عمومی کانون استان سمنان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =