نشست تخصصی اهمیت و ضرورت اقدام پژوهی در مراکز فرهنگی برگزار شد

هم‌زمان با آغاز هفته‌ی پژوهش، نشست تخصصی اهمیت و ضرورت اقدام پژوهی در مراکز فرهنگی، با حضور مهناز عرب دانش آموخته‌ی رشته‌ی مردم شناسی و دانشجوی دکترای جامعه شناسی فرهنگی در کانون استان چهارمحال‌ و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در این نشست تخصصی که ۲۲ آذر ۱۴۰۰ با حضور مسوولین و مربیان فعال حوزه‌ی پژوهش استان  برگزار شد، اهمیت و ضرورت  پژوهش به عنوان یکی از مؤلفه‌های توسعه‌ی علمی، صنعتی و فرهنگی توسط مهناز عرب کارشناس مدعو مورد بحث و تبادل و نظر قرار گرفت و نقش آن در وسعت دید بخشیدن به اعضا کودک و نوجوان و گشودن افق‌های تازه پیش روی نگاه آنان، بررسی شد.

 بنابراین گزارش، در بخش دوم این نشست مراحل اقدام پژوهی در مراکز فرهنگی به شکل اجمالی مرور و در پایان به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.
شایان ذکر است، برگزاری کارگاه‌های‌ پژوهش محور، معرفی تازه‌های کتاب در حوزه‌ی علمی، معرفی آثار برتر پژوهشی، جلسات بحث آزاد، معرفی شخصیت‌ها و رویدادهای علمی کشوری و جهانی، برگزاری همایش  فرهنگی، هنری و ادبی، برگزاری نمایشگاه حضوری از دست آوردهای تحقیقاتی، تقدیر از فعالان عرصه‌ی پژوهشی اعضا و مربیان مراکز فرهنگی از دیگر برنامه‌های کانون استان طی هفته‌ی پژوهش می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =