کد خبر: 311178
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
بازدید 98
نشست مجازی هفته پژوهش در کانون فارس برگزار شد

هم‌زمان با سیزدهمین هفته پژوهش، نشست مجازی با حضور مربیان و اعضای کانون فارس برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس، مژده دستوری، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در این نشست، هفته پژوهش و برگزاری نشست مجازی را فرصت خوبی برای تبادل تجربه دانست و گفت: از مسأله‌شناسی تا معرفت‌شناسی، شعار هفته پژوهش در کانون است که شما مربیان در برنامه‌های هفته پژوهش مدنظر گرفتید و نشان دادید که فعالیت‌های پژوهش‌محور از اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است؛ هفته پژوهش فرصتی است برای مرور فعالیت‌های پیشین و دقت در ترسیم فعالیت‌های پیش رو.

دستوری در ادامه گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های کانون باید پژوهش‌محور باشد و پرورش روحیه کاوشگری، مشاهده‌گری، پرسش‌گری و جستجوگری بایداز دوران کودکی آغاز شود نیاز است که تقویت فرهنگ پژوهش در بین کودکان و نوجوانان با آموزش مهارت‌های پژوهشی به آنان همراه شود.

معاون فرهنگی کانون فارس در پایان گفت: لازم است تفکر، پژوهش و مهارت‌های زندگی را به عنوان یک موضوع مهم برای سال آینده در نظر بگیریم تا نقش والدین در ایجاد کنجکاوی و پرسش‌گری فرزندان و تأثیر تفکرپژوهی را در بالا بردن مهارت‌های اجتماعی و تحصیلی به آنان یادآوری کنیم. دستوری از مربیان مراکز و اعضای پژوهش‌گر موفق کشوری و استانی در جشنواره پژوهش تقدیر کرد.

این نشست با ارائه فعالیت پژوهشی از سوی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون فارس ادامه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =