برگزیدگان استانی آثار پژوهشی اعضا و مربیان سال ۱۴۰۰

با پایان یافتن سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزیدگان استانی این رویداد معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، همزمان با برگزاری اختتامیه سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون در سطح ملی، برگزیدگان این رویداد در بخش‌های مقاله، پایان‌نامه و رساله، گزارش اقدام‌پژوهی، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی، پژوهش اعضا و جستارنویسی معرفی شدند که علاوه بر موفقیت اعضا و مربیان کانون فارس در بخش کشوری، ۱۱ عضو و مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز در بخش استانی معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش اعضا:  نگار عسکری‌زاده از گروه سنی نونگاه با پژوهش «قرص‌های جوشان گرماده هست یا گرماگیر؟» ، ابوالفضل پرهیز و دانیال آذرنگ از گروه سنی نوخوان با پژوهش «مدرسه مجازی و کرونا» و نیایش سرانجام و زهرا ندیمی از گروه سنی نونهال با پژوهش «بازی با اعداد» همگی از مرکز لارستان به عنوان برگزیده استانی معرفی شدند. در این بخش رادین قره‌چاهی در گروه سنی نونهال از مرکز نی‌ریز با پژوهش «چرا در اوایل سن نوجوانی صورت ما جوش می‌زند؟»نیز  به عنوان برگزیده استانی اعلام شد. 

در بخش مقاله‌نویسی مربیان، سمیه آورند و مهسا تقی‌پور با مقاله «چالش‌ها و راه‌کارهای کیفیت‌بخشی کلاس‌های غیررسمی مجازی برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در دوران کرونا» از  مرکز آفرینش‌های ادبی استان فارس و در بخش اقدام پژوهی مربیان، فاطمه رجبی و ندا یوسفی از مرکز بوانات با اقدام پژوهشی «راه‌کارهای تشویق اعضای نونهال به مطالعه ی کتاب در فضای مجازی» برگزیده شدند.

در بخش جستارنویسی مربیان نیز اعظم ایزدی با جستار «کودک‌نگاری آنلاین: جستاری در باب اثرگذاری قصه‌ها بر مهارت‌های گفت وگو در بین کودکان» از مرکز شماره ۱ شیراز به عنوان برگزیده استانی معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =