افزایش گستره فعالیت‌ها با رویکردهای تازه/ برای روزهای پساکرونا برنامه‌داریم

مدیرآفرینش‌های ادبی و هنری کانون کشور در استان گیلان گفت: با گذر از روزهای کرونایی، شاهد افزایش گستره فعالیت‌ها و رویکردهای تازه دربرگزاری کارگاه‌های حضوری و برخط این مجموعه فرهنگی خواهیم‌بود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان‌گیلان، انسیه موسویان این سخنان را در نشست شورای فرهنگی کانون استان گیلان اظهارداشت و با اشاره به گذر از روزهای کرونایی و تجربه‌اندوزی از برگزاری هم‌زمان کارگاه‌های حضوری وبرخط افزود: این سیاست در روزهای پساکرونا با جدیت بیش‌تر دنبال‌می‌شود.

مدیرآفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور که با همراهی مشاور مدیرعامل و کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری این نهاد، روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در گیلان حضورداشت، در ادامه سخنان خود به اهداف و اهمیت برنامه‌ریزی حضور در استان‌ها اشاره و نیازسنجی، آگاهی از دغدغه‌ها و خواسته‌های همکاران را از اولویت‌ها دانست.

وی درهمین ارتباط، تاکید معاون فرهنگی کانون کشور بر ضرورت هم‌نشینی با همکاران استان‌ها، برطرف‌سازی دغدغه‌های آنان و فرصت‌سازی برای روزهای پساکرونا را خاطرنشان‌کرد و افزود: به زودی شاهد ارایه برنامه‌های هدف‌مند و آشنایی افزون‌تر مخاطبان رویکردهای تازه کانون خواهیم‌بود.

موسویان در همین‌حال، اولویت‌های آفرینش‌های ادبی و هنری کانون را مورد توجه‌قرارداد  و نگاه ویژه به امنیت شغلی مربیان، کیفیت‌بخشی به محتوای فراخوان‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی با همکاران و حمایت‌ از فعالیت‌های کودک و نوجوان محور را از جمله این اهداف خواند.

او هم‌چنین ارایه تعیین برای به‌گزینی کارشناسان و مربیان کانون را مهم توصیف‌کرد و ارایه هرچه بیش‌تر منابع مطالعاتی به مربیان و مخاطبان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

او پایان صحبت‌های خود را که در سالن اجتماعات  اداره‌کل کانون استان گیلان در رشت صورت‌گرفت، به صمیمت و انسجام حاکم براین مجموعه اختصاص‌داد و حضور در جمع همکاران ستادی و بازدید از مراکز فرهنگی هنری این مجموعه در استان را ارزش‌مند و سازنده خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =