اجرای برنامه‌های متنوع تماشاخانه سیار کانون در کیش

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در تازه‌ترین سفر خود به منطقه آزاد کیش رفت و با اجرای برنامه‌های متنوع با استقبال کودکان و نوجوانان این منطقه همراه شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش از ۳۰ آذر تا ۴ دی برنامه‌های متنوعی را در شش نقطه از جزیره زیبای کیش برای کودکان و نوجوانان به روی صحنه تماشاخانه برد.

این برنامه‌ها شامل قصه‌گویی، معرفی کتاب، نمایش و پخش انیمیشن بود که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان این منطقه همراه شد.

برهمین اساس نمایش «رینارد روباهه» بر صحنه تماشاخانه سیار اجرا شد و توانست با نگرش تئاتر مشارکتی، ارتباط مفید و سازنده‌ای با کودکان و نوجوانان در نکوهش دروغگویی، معرفی چهار فصل و نعمت‌های خداوند برقرار کند.

«رینارد روباهه» نمایشی به نویسندگی آرتور فاکویز است که با ترجمه مریم سلطانی، کارگردانی احمد تیموری و هنرمندی سحر زینلی، سپیده زینلی، هاشم خلیلی و احمد تیموری بر روی صحنه تماشاخانه سیار اجرا شد.

برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ترتیب در محل‌های اسکله تفریحی، کشتی یونانی، اسکله میرمهنا، شهرک رز و پارک مینا با حضور پرشور کودکان و نوجوانان به همراه بزرگسالان اجرا شد و حدود ۳۲۰۰ نفر مخاطب این برنامه‌ها بودند.

حضور تماشاخانه سیار در کیش آغازی بر همکاری‌های کانون و سازمان منطقه آزاد کیش خواهد بود و با گسترش این همکاری در آینده‌ای نزدیک تمام کودکان و نوجوانان کیش می‌توانند از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون به صورت مستمر بهره‌مند شوند.

تماشاخانه‌های سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌های خود را با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی در نقاط مختلف و کم‌برخوردار برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۵۶ سال سابقه، دارای نزدیک به ۱۰۴۰ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستای و کتاب‌خانه پستی در سراسر کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =