کد خبر: 311475
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
بازدید 125
درخشش گیلانی‌ها در دومین مهرواره «داستان» آفرینش کانون

گیلانی‌ها در دومین مهرواره سراسری «داستان» آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوش‌درخشیدند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، دومین مهرواره داستان آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معرفی ۲ گیلانی در جمع برگزیدگان به‌کار خود پایان‌داد.

برپایه این گزارش، «سجده صادق‌زاده»  با داستان «جعبه‌رویایی» از مرکز شماره ۱ کانون رشت و «زهرا قربان‌پور» با داستان«دوستم‌دارد» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش در میان ۴۲۵ شرکت‌کننده سراسر کشور به عنوان نفرات برگزیده این رویداد ادبی معرفی شدند.

این درحالی است که داوری مرحله پایانی آثار را «مژگان بابامرندی»، «فرزانه رحمانی» و «عباس قدیرمحسنی»؛ سه نفر از اهالی قلم و نویسندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برعهده‌داشتند و نسبت به  انتخاب برگزیدگان -که با اهدای لوح سپاس و جایزه تجلیل‌می‌شوند-اقدام‌کردند.

گفتنی است، با انتشار فراخوان سراسری این مهرواره در مهر سال ۱۴۰۰، بیش از ۶۰ اثر به مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال‌شد و داوران مرحله استانی این رویداد کشوری متشکل از: «طاهره نژادغلامی»، «پروانه عاشری» و «آناهیتا آروان»  پس از به‌گزینی، ۲۷  اثر را به دبیرخانه کشوری در تهران ارسال‌کردند.

شایان‌ذکر است، اسامی برگزیدگان دومین مهرواره «داستان» آفرینش در سایت اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =