درخشش کانون کهگیلویه و بویراحمد در دومین مهرواره داستانی آفرینش

دومین مهرواره داستان آفرینش که در مهر ۱۴۰۰ با انتشار فراخوان سراسری کار خود را آغاز کرده بود، در اولین روزهای زمستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و ونوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، نازنین زهرا هوشیاری کارشناس ادبی استان با اعلام این خبر گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار فراخوان به انجمن های فعال ادبی۵۶ اثر از ١٨ نویسنده دریافت کرد.

در داوری نهایی کشور در پایان دو مرحله داوری و از میان ۵۴۴ اثر رسیده از سوی ۴۲۵ شرکت‌کننده از سراسر کشور، ۹۳ نفر از اعضای انجمن‌های نویسندگان نوجوان کانون به عنوان نفرات برگزیده این رویداد کشوری معرفی شدند. 

در این میان استان کهگیلویه و بویراحمد با ٢ برگزیده کشوری از استان های برتر کشور اعلام شد.

غزل قوام منش عضو مکاتبه ای مرکز فرهنگی هنری باشت و عارف مرتضوی پور عضو ارشد مرکز فرهنگی هنری لنده برگزیدگان دومین مهرواره داستان آفرینش ۱۴۰۰ بودند.

در مرحله پایانی نیز مژگان بابامرندی، فرزانه رحمانی و عباس قدیرمحسنی؛ سه نفر از اهالی قلم و نویسندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار انتخاب نهایی آثار و برگزیدگان را انجام دادند.

گفتنی است به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا مراسم پایانی غیر حضوری و با ارسال هدایای فرهنگی و لوح سپاس از برگزیدگان قدردانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =