موفقیت ۴ نوجوان استان در هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون کشور

با معرفی برگزیدگان هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی چهار عضو کانون استان خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: ۶۲ اثر از اعضای مراکز کانون استان در رشته‌های نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه این مهرواره ارسال شده است که با معرفی برگزیدگان این رویداد هنری، چهار عضو نوجوان کانون استان موفق به کسب مقام های برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش: در بخش نقاشی «حجت الهام بخش» در گروه سنی نونگاه(۱۲+) از مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان بشرویه عنوان برگزیده و «منیره صفری» از همین مرکز در گروه سنی (۱۸+) با مربی‌گری         « طیبه ترشیزی» شایسته تقدیر شناخته شده است.

در رشته سفال «احسان سلطانی» در گروه سنی نونهال(۹+) با مربی‌گری «نرگس اسماعیلی اول» از مرکز فرهنگی و هنری بشرویه، عنوان شایسته تقدیر را به خود اختصاص داده است و در بخش عکاسی نیز در گروه سنی (۱۸+) «فوزیه وطن خواه» از مرکز فردوس با هدایت «ریحانه سادات هاشمیان»، عنوان شایسته تقدیر این رویداد هنری را از آن خود کرده است.

گفتنی است؛ هیأت داوران رشته «نقاشی» شامل نادر موسوی‌فاطمی، معصومه فاضلی‌مقدس و ندا محققی، در بخش«سفال‌گری» شامل عبدالعظیم آذرخیل، هدی محسنی و نغمه معنوی‌ و در رشته «خوشنویسی» ربابه حسین‌پور، عطیه رستمی‌زاده و عارفه هدایت و رشته «عکاسی» نیز شامل بهنام زهری‌سامیان، مامک یحیی‌پور و سمیرا صحرانورد بوده است.

یاد آور می شود هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =