ویژه برنامه «مردی از جنس ایثار» در کانون فارس برگزار شد

اولین یادواره سردار شهید سپهبد سلیمانی در قالب نشست حضوری مجازی در مجتمع فرهنگی هنری کانون فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، پیش از این فراخوان اولین یادواره سردار شهید سپهد سلیمانی  با محورهای موضوعی: ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی و ‹من وسردار دل‌ها› در قالب‌های قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای، معرفی شخصیت با شیوه‌های خلاق و جذاب، شعرسرایی و جمله‌نویسی پیشانی‌بند انقلابی و نقاشی به مراکز فرهنگی هنری کانون فارس ویژه مربیان و اعضای گروه سنی نونگاه، نوجوان و ارشد، ارسال و همزمان با روز شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه‌ای با حضور مربیان، اعضا، کارشناسان و کارکنان کانون فارس برگزار شد.

بر اساس این گزارش سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون فارس ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلمیانی افزود: شهید سلیمانی مردی کم‌نظیر و استثنایی است که فلک نمونه او را شاید هرگز دیگر به چشم نبیند. او فارغ از هر نوع گرایشی به جناح و رنگ و نژاد و قبیله، خاضعانعه در برابر هر گونه ظلمی ایستاد و از کیان ایران و اسلام و شیعه دفاع و در این راه جان عزیز خود را تقدیم کرد.

مدیر کل کانون فارس ادامه داد: ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وظیفه داریم مکتب و افکار  شهید سلیمانی را در بین مخاطبانمان ترویج و نشر دهیم تا کودکان و نوجوانان با تأسی به سردار شهید و با الگو گرفتن از او در راه درست قدم بردارند و آینده ایران اسلامی را به بهترین شکل رقم بزنند. کامرانی افزود: دنیا هنوز هم از نام سلیمانی و تربیت‌یافتگان مکتب او هراس دارد و حاج قاسم تمام‌شدنی نست. 

مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توجه ویژه شهید سلیمانی به کودکان و نوجوانان گفت: ما نیز باید پیرو راه او باشیم و در نهادی که متولی امور کودکان و نوجوانان است این آینده‌سازان را در تراز ایران اسلامی، تربیت کنیم و در پرورش استعدادهایشان بکوشیم.

کانون فارس در این برنامه میزبان مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس بود. زهرا یقطین نیز دقایقی را در این نشست مجازی حضوری با مربیان و اعضای کانون فارس سخن گفت.

پخش کلیپ، شعرخوانی و طراحی تصویر شهید سلیمانی از بخش‌های دیگر ویژه برنامه مردی از جنس ایثار در کانون فارس بود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =