کانون کهگیلویه و بویراحمد میزبان گردهمایی استانی مدیران روابط عمومی شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان گردهمایی استانی مدیران روابط عمومی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گردهمایی استانی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی کانون پرورش فکری استان روز ۱۲ دی ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این نشست استانی که در سالن همایش کانون استان برگزار شد، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش و پیگیری برای ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها در استان خبر داد.

عبدالعزیز تقی‌زاده گفت: تلاش برای ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها در استان آغاز شده است و در این باره گردهمایی‌هایی با همین هدف برگزار خواهد شد.

وی معرفی دستگاه میزبان و تبادل نظر بین فعالان عرصه روابط عمومی استان برای شناسایی و رفع مشکلات و موانع پیش رو را از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی‌ها برشمرد.

تقی‌زاده در ادامه درباره برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ها توضیح‌هایی داد و بر اهمیت همکاری بیشتر و رعایت جایگاه خبرنگاران تاکید کرد.

مدیرکل روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری رعایت انصاف کاری و اخلاق‌مداری را از اولویت‌های حرفه روابط عمومی دانست که به ویژه در ارتباط با اصحاب رسانه باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

در این نشست کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز روابط عمومی را به سبب اهمیت و اولویت ارتباطات در جامعه انسانی، دارای جایگاهی تاثیرگذار و پیشتاز دانست که بهادادن به آن، باعث پیشرفت و شفافیت عملکرد دستگاه‌ها خواهد شد.

در بخشی از این مراسم زینب الهی‌نژاد کارشناس روابط عمومی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد، درباره کانون، پیشینه درخشان و برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع آن توضیح‌هایی ارائه کرد.

این گردهمایی، دومین گردهمایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

گفتنی است معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مجموعه روابط عمومی استان به عنوان جایگاه موثر دستگاه‌های اجرایی در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و نیز نهادینه‌سازی جایگاه کانون به عنوان یک مجموعه فرهنگی پویا برای اقدام‌های مشارکتی از اهداف همکاری کانون با این گردهمایی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =