آغاز ثبت نام کارگاه‌های حضوری و آنلاین فرهنگی هنری فصل زمستان کانون کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام کارگاه‌های تخصصی حضوری و آنلاین فرهنگی هنری فصل زمستان با عناوین متنوع و جذاب برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی‌نیا با اعلام این مطلب تصریح کرد: در تداوم کارگاه‌های فصلی و تخصصی فرهنگی هنری کانون که با شروع کرونا به صورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار می‌شود، کارگاه‌های متنوعی برای فصل زمستان در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با عناوین و برنامه‌های این کارگاه‌ها به سامانه www.kvb.kpf.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی تصریح کرد: با رعایت تمامی نکات بهداشتی این کارگاه‌های تخصصی به صورت حضوری نیز در مراکز کانون در شهرهای مختلف استان در فصل زمستان برگزار می‌شود و به همین منظور مراکز کانون آماده ثبت‌نام برای حضور کودکان و نوجوانان در این کارگاه‌ها هستند.

 وی نقاشی، سفالگری، خوانش متون کهن، مهارت‌های پرورش خلاقیت،فن بیان و..  را از جمله کارگاه‌هائی عنوان کرد که به صورت مجازی (آنلاین) و حضوری در فصل زمستان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون استان تاکید کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کارگاه‌ها تا ۲۰ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه kpf.ir و یا مراجعه حضوری به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می‌توانند ضمن کسب اطلاعات بیشتر مراحل ثبت نام را انجام دهند.

شایان ذکر است کارگاه‌های تخصصی کانون از ابتدای شیوع کرونا به صورت مجازی و از ابتدای مهر ماه سال جاری به صورت حضوری و آنلاین به جهت تنوع عناوین و بهره‌مندی از حضور مربیان توانمند با استقبال کم نظیر خانواده‌ها همراه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =