پوستر جشنواره دوازدهم پویانمایی نویدبخش بازگشت شادی به جامعه است

پوستر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران نویدبخش خبر خوش برگزاری این رویداد هنری پس از وقفه‌ای یک ساله است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معین صمدی مدیر هنری و طراح پوستر جشنواره در این باره گفت: این پوستر با رنگ قرمز طراحی شده و ترکیبی از حس مدرن و نوستالژیک است و نوید دوباره برگزاری جشنواره و بازگشت حس شور و شادی به جامعه را دارد.
وی توضیح داد تصویرگر این پوستر محمد افلاک است که در کارنامه‌اش سابقه طراحی کاریکاتور دارد و با نگاهی ایرانی در ایده‌پردازی‌های طنز بسیار توانمند و خلاق است.
صمدی افزود: در این طراحی تصمیم گرفتیم جشن و کارناوالی را ایجاد کنیم که حسی از فضاهای مختلف دارد و به نوعی هم یک نگاه طنز در آن باشد. درواقع یک فضای طنز و کاریکاتوری از جشنواره داشتیم و تبدیل به پروژکتوری شد که فیلم پخش می‌کند و شخصیت و نماد اصلی جشنواره هم در این پوستر بازی‌های جالب و بامزه‌ای را به نمایش گذاشته است.
او وجود حس نوروز به دلیل نزدیک بودن به آغاز سال نو خورشیدی و ایجاد فضاها و قراردادن عناصر قدیمی و مدرن را در کنار هم از دیگر ویژگی‌های این پوستر برشمرد.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =