داوران بخش دانشجویی مسابقه ایران جشنواره پویانمایی معرفی شدند

داوران بخش دانشجویی مسابقه ایرانِ دوازدهمین جشنواره بین‌المللی ‌پویانمایی تهران، ١٣ اسفند کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امیرحسن ندایی، حسن زریابی و رضا بهمنی، داوری پایانی ۲۵ اثر راه یافته به ‌بخش دانشجویی مسابقه ایران را بر عهده خواهند داشت.

«امیرحسن ندایی» عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، فیلمساز، پژوهشگر و آهنگ‌ساز است.

«حسن زریابی» عضو هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه صدا و سیماست، تدریس دروس تخصصی انیمیشن، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌های انیمیشن، داستانی، مستند و برنامه‌های تلویزیونی، مترجم و مولف چهار جلد کتاب تخصصی انیمیشن، نویسنده بیش از ۱۰ مقاله تخصصی در زمینه انیمیشن و دبیر و داور جشنواره سراسری فیلم دانشجویی کشور و جشنواره‌های دیگر، از جمله سوابق اوست.

«رضا بهمنی» دانشجوی دکتری پژوهش هنری است و از سال ۷۸ فعالیت خود را از موسسه گل آقا آغاز کرده و فعالیت در حوزه انیمیشن از سال ۸۰، انیماتور، مشارکت در ساخت سری‌های تلویزیونی، سینمایی و جشنواره‌ای و کارگردان هنری و کارگردانی را بر عهده داشته است.

گفتنی است هیات انتخاب دوازدهمین جشنواره بین‌المللی ‌پویانمایی همچنین ۶ اثر دانشجویی ایران را به عنوان راه‌یافتگان بخش بین‌الملل معرفی کرده‌اند، داوری بخش بین‌الملل این جشنواره نیز در حال برگزاری است.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =