برگزاری اولین جلسه کمیته کودک و نوجوانان دهه فجر استان کهگیلویه و بوراحمد

در اولین نشست هماهنگی و هم‌اندیشی کمیته‌ی کودک و نوجوان بر لزوم انجام اقدامات اساسی در راه ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، اولین نشست هماهنگی و هم‌اندیشی کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با حضور نمایندگان اعضای کمیته برگزار گردید.

کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مسئول کمیته کودک و نوجوان چهل و سومین ستاد دهه مبارک فجر در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر به تبیین برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان پرداخت و اشاره کرد: تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌ها و تقویت و بسط گفتمان انقلاب اسلامی در قالب برگزاری بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص در فضای مجازی در شرایط خاص ناشی از بحران همه‌گیری ویروس کرونا به فراهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین کارها در این ایام است.

وی همچنین بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با حرکت پرشتاب ملت ایران در مسیر رشد، تعالی و پیشرفت در عرصه‌های علمی،فرهنگی و اجتماعی همراه شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد یادآورشد: شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به آینده سازان در استمرار حرکت الهی نظام اسلامی موثر است.

وی به برخی از این برنامه‌ها که با مشارکت سایر اعضای کمیته اجرا خواهد شد، پرداخت و ابراز داشت: فضا سازی و آذین‌بندی مراکز ،مهرواره قصه‌گویی انقلاب ، مهرواره دکلمه و شعر انقلاب ، مهرواره خوشنویسی و تصویرگری ، تولید و اجرای نمایش‌عروسکی ، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی ، معرفی کتاب‌های با موضوع انقلاب ،معرفی شخصیت‌های انقلاب با عنوان معرفی وقایع انقلاب ،تهیه و ارسال کلیپ‌های مناسب با ایام در گروه‌های مجازی ،نواختن زنگ انقلاب ،غبار روبی گلزار شهدا  از برنامه‌های دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در قالب بخش‌های مختلف فرهنگی هنری ادبی اجرا خواهد شد.

همچنین در ادامه نمایندگان ادارت و سازمان‌های زیرمجوعه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های اجرایی خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =