انتخاب سه استان برتر کانون در حوزه عملکرد

اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو استان خراسان شمالی و یزد در ارزیابی‌های عملکرد کانون کشور به ترتیب رتبه نخست «مجموع امتیازات عمومی و اختصاصی» و رتبه نخست «بیشترین رشد دو ساله امتیازات عمومی و اختصاصی» را در سال ۱۳۹۹ به دست آوردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همچنین استان اردبیل نیز در میانگین عملکرد سه ساله (۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹) شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی کانون، بهترین عملکرد را داشته و رتبه برتر را کسب کرده است.

این ارزیابی را اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون در بین اداره‌های کل کانون استان‌های مختلف کشور انجام داده است.

بر اساس این خبر، محورهای شاخص‌های عمومی استانی در این ارزیابی  شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در نظام اداری و محور نظارت و ارزیابی است همچنین محورهای شاخص‌های اختصاصی استانی نیز شامل توسعه فعالیت‌ها بر بستر الکترونیک در کانون پرورش فکری و محور خدمات فرهنگی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است شاخص‌های عمومی در تمام دستگاه‌های اجرایی کشور یکسان است و شاخص‌های اختصاصی وظیفه ذاتی هر سازمان به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =