برنامه ریزی برای تولید " قصه های شهر من " توسط کانون پرورش فکری  استان اصفهان

نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برنامه ریزی برای تولید قصه های شهرمن در راستای اجرای برنامه کلاس شهر برای مخاطب پایه اول دبستان توسط کانون پرورش فکری و با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، جلسه برنامه ریزی برای تولید قصه های شهر من در راستای اجرای برنامه کلاس شهر برای مخاطب پایه اول ابتدایی توسط مربیان خلاق و قصه گوی کانونی و با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در محل اداره کل کانون استان با حضور آقای رضایی رییس اداره کمیته فرهنگ شهروندی ، کارشناس این اداره ، سرپرست اداره کل کانون  ، کارشناس مسوول هنری کانون استان خانم خاموشیان ، کارشناس فرهنگی کانون خانم سامی و مسوول روابط عمومی برگزار گردید .

طرح کلاس شهر پیشتر در شهر اصفهان اجرایی شده بود و در گفتگویی که با معاونت فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان صورت پذیرفت مقرر شد که با توجه به رویکرد آموزش غیر مستقیم در این طرح جلسه تخصصی با سرپرست و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردد و با طراحی ، در تدوین و اجرای این برنامه همکاری لازم را داشته باشند .

برنامه ریزی برای تولید "قصه های شهر من "نیز در راستای طرح کلاس شهر می باشد که خانم باباپور سرپرست اداره کل کانون استان از برنامه ریزان این طرح بوده است . تولید این قصه ها با مضامین شهروندی و بر اساس کتاب " بخوانیم و بنویسیم " پایه اول ابتدایی با فرم و محتوای داستانی و در قالب انیمیشن می باشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =