کد خبر: 311977
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
تولید کتاب فیلم «قصه‌های شهر من» در کانون اصفهان

کتاب فیلم «قصه‌های شهر من» برای مخاطب پایه اول دبستان با همکاری کانون پرورش فکری استان اصفهان و کمیته فرهنگ شهروندی تولید می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب فیلم «قصه‌های شهر من» با توجه به محتوای کتاب «بخوانیم و بنویسیم» پایه اول ابتدایی و با مضامین شهروندی تهیه می‌شود.
براساس این خبر، داستان‌های «قصه‌های شهر من» در قالب یک کتاب زیر نظر انجمن داستان‌نویسی کانون تهیه می‌شود و در ادامه از هر داستان یک انیمیشن تولید خواهد شد.
در همین راستا جلسه برنامه‌ریزی برای تولید این آثار با هدف اجرای برنامه کلاس شهر برای مخاطب پایه اول ابتدایی از سوی مربیان خلاق و قصه‌گوی کانون و با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در محل اداره‌کل کانون استان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه احمد رضایی رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، نسرین باباپور سرپرست اداره‌کل، کارشناس مسوول هنری، کارشناس فرهنگی و مسوول روابط عمومی کانون استان اصفهان حضور داشتند.  
طرح کلاس شهر، پیشتر در شهر اصفهان اجرایی و با توجه به رویکرد آموزش غیرمستقیم در این طرح در همکاری با معاونت فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بر برگزاری جلسه تخصصی و همکاری برای تدوین و اجرای این برنامه با حضور سرپرست و کارشناسان کانون پرورش فکری تاکید شده است.
برنامه‌ریزی برای تولید کتاب فیلم «قصه‌های شهر من» در راستای طرح کلاس شهر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =