جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی برگزار شد

به منظور هماهنگی‌های لازم برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر، جلسه کمیته کودک و نوجوان در کانون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش مدیرکل کانون و مسئول کمیته کودک و نوجوان در ابتدای این جلسه با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، گرامیداشت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، تبین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای نسل فاخر و آینده‌ساز میهن اسلامی را مهمترین اولویت و هدف این کمیته اعلام کرد. ایشان مخاطبان نوجوان را به عنوان محور فعالیت‌ها و مخاطب اصلی کمیته کودک و نوجوان در سال جاری عنوان کرد و افزود: علاوه بر برنامه‌های متنوعی که برای مخاطبان کودک تدارک دیده شده است، فعالیت‌ها ویژه‌ای برای نوجوانان در نظر گرفته شده که هم به صورت حضوری و هم در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

 بینش با تشریح عناوین و برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان در بزرگداشت دهه مبارک فجر اظهار امیدواری کرد با همکاری و مشارکت تمامی ادارات عضو این کمیته برنامه‌های مورد نظر به نحو احسن اجرا و اهداف مورد نظر محقق شود.

در این جلسه نمایندگان آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با کلید واژه انقلاب اسلامی، فرصت نقد و پژوهش برای نوجوانان در خصوص دستاوردهای انقلاب، لزوم تاسیس نهادی برای ساماندهی فعالیت‌های مجازی حوزه کودک و نوجوان و اهمیت کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش مرکز بهزیستی از جمله نکاتی بود که توسط نمایندگان ادارات مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه معاون فرهنگی کانون نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه بزرگداشت ایام الله دهه فجر ارائه کرد.

بهزیستی، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره) و صدا و سیما اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر را تشکیل می‌دهند. مسئولیت این کمیته بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =