فراخوان مهرواره «حرف‌های ناتمام» منتشر شد

کانون پرورش فکری در راستای گسترش فضای گفت‌وگوی مبتنی با ارزش‌ها و عواطف، اقدام به برگزاری مهرواره‌ای با عنوان «حرف‌های ناتمام» در قالب متن، عکس‌نوشت و پادکست؛ کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مهرواره با موضوع گفت‌وگو با قهرمانان، هنرمندان، نویسندگان، ورزشکاران، شهدا و ایثارگران، والدین و همسالان، مسوولان و حتی مقام معظم رهبری، به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مهرواره «حرف‌های ناتمام» در قالب «متن، عکس نوشت و نوآهنگ (پادکست)» برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال می‌توانند آثار خود را برای این رویداد ارسال کنند.

بر اساس این خبر، «متن» نامه‌ها باید تایپ شده و حداکثر شامل ۲۵۰ تا ۳۰۰ کلمه باشد، همچنین «عکس نوشت‌ها» نیز باید به همراه پیام‌های متنی (زیبا، احساسی و دلنشین...) باشند. در بخش «پادکست» نیز آثار باید بین ۴ تا ۷ دقیقه و حجم آثار ارسالی نیز ۲۰ مگابایت باشد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی در پایگاه http:/basij.kpf.ir با انجام مراحل ثبت‌نام، الصاق اثر و ارسال، ثبت کنند.

آثار برگزیده پس از بررسی در کتاب فاخری ثبت و مرجعی برای تعامل با دنیای کودکان و نوجوانان خواهد شد.

علاقه‌مندان‌ می‌توانند اخبار این مهرواره را در سایت خبری کانون پرورش فکری به نشانی kanoonnews.ir پیگیری کنند.

شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه به شماره ۰۲۱۸۸۱۰۸۷۸۵ و شماره همراه ۰۹۱۲۱۳۰۷۲۷۴ تماس بگیرید.

برگزیدگان این مهرواره که از سوی بسیج کانون پرورش فکری برگزار می‌شود؛ همزمان با آزادسازی خرمشهر معرفی خواهند شد و لوح تقدیر و جوایز نقدی تا سقف ۳میلیون ریال به آن‌ها تقدیم می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =