تاکید مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان بر برگزاری باشکوه ویژه‌برنامه‌های دهه فجر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو زابل و دیدار با همکاران این مراکز بر برگزاری باشکوه ویژه‌برنامه‌های چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو زابل بازدید کرد.

معصومه هادی با اشاره به چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما برای کودکان و نوجوانانی کار می‌کنیم که سال‌ها پس از پیروزی انقلاب به دنیا آمده‌اند و به همین دلیل وظیفه داریم تصویری زیبا از دستاوردهای انقلاب اسلامی به آنان ارایه دهیم.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: «آگاهی‌بخشی» در خصوص دستاوردهای انقلاب به نسل کودک و نوجوان امروز تنها با واردکردن آنان در روند اجرای برنامه‌ها و سپردن کارها به آنان امکان‌پذیراست.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: شناخت کافی از اعضا، اجرای برنامه‌های مناسب و استفاده از ظرفیت مخاطبان در اجرای این برنامه‌ها، علاوه بر افزایش توانایی‌های آنان، استمرار حضورشان در مراکز را به دنبال خواهد داشت.

هادی «جذابیت‌های هنری و محتوای اثرگذار» را از دیگر عوامل توفیق در اجرای برنامه‌ها دانست و از همکاران خواست با برنامه‌ریزی در راستای ارایه‌ی یک برنامه‌ی جامع، زمینه را برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کنند.

گفتنی است در ادامه همکاران ضمن بیان خواسته‌های خود، گزارشی از روند ثبت آمار کتاب در سامانه ارایه دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =