همایش ادبی «آهنگ بهاران» در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: شاعران و نویسندگان راویان «صبح» و «پیروزی» هستند که با جادوی کلام، امید و مهربانی و همدلی را گسترش می‌دهند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی صبح شعر و داستان «آهنگ بهاران» به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در  در کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این همایش، مدیرکل کانون استان در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب و ماه رجب گفت: بسیار خرسندیم که در دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی میزبان هنرمندانی هستیم که همواره برای گسترش خوبی‌ها، مهربانی‌ها، شادی‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

معصومه هادی شاعران و نویسندگان را راویان «صبح» و «پیروزی» خواند و گفت: محفل‌های ادبی، به سبب خلق زیبایی و آفرینش اثر، از جمله زیباترین و شورانگیزترین نشست‌ها هستند که انسان در آن احساس ملال نمی‌کند.

وی ادامه داد: هرجا کلامی که از سر صدق و صمیم قلب بیان شده، با خلاقیت همراه شود به دل می‌نشیند و رسالت هنرمند با بهره‌مندی از این جادوی کلام، گسترش امید و همدلی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه با اشاره به موج تازه‌ی بیماری کرونا و تاثیر آن بر تغییر شیوه‌ی برگزاری این ویژه‌برنامه، صبح شعر و داستان «آهنگ بهاران» را تجدید بیعت و میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: امنیت، آرامش و آسایشی که برای مردم، به ویژه کودکان و نوجوانان، فراهم است مدیون جانفشانی‌هایی است که در جریان پیروزی انقلاب و پس از آن صورت گرفته و همه وظیفه داریم برای تداوم آن تلاش کنیم.

هادی سپس از همه‌ی شرکت‌کنندگان در این ویژه‌برنامه قدردانی و اظهار امیدواری کرد در ادامه‌ی این راه موفق باشند و در عرصه‌ی ادبیات ایران بدرخشند.

پس از سخنان مدیرکل کانون استان تعدادی از همکاران، اعضا و اعضای ارشد، با موضوع انقلاب، شهادت، ایثار و مبارزه، اثرخوانی کردند. پایان بخش این ویژه‌برنامه تقدیر از صاحبان آثار بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =